Tue. Jul 23rd, 2024
    طلباء میں الیکٹرک بائیکس کی تقسیم باقاعدہ آغاز

    الیکٹرک بائیکس کی تقسیم

    حکومت پاکستان کی جانب سےطلباء میں الیکٹرک بائیکس کی تقسیم باقاعدہ آغاز کے لیے اہلیت کی فہرست فراہم کی گئی ہے۔ جن طلباء کے نام اہلیت کے لیے اس فہرست میں ہیں وہ الیکٹرک بائیک اسکیم میں شامل ہو کر مفت الیکٹرک بائک حاصل کر سکیں گے۔ حکومت پاکستان کی جانب سے فہرست فراہم کرنے کا مقصد صرف مستحق طلباء کو الیکٹرک بائیکس فراہم کرنا ہے۔ وزیر اعلیٰ پنجاب مریم صاحبہ کی جانب سے دیگر کلاسز کے طلباء اور انتہائی مشکلات کا شکار طلباء کے لیے الیکٹرک بائیکس سکیم شروع کر دی گئی ہے۔

    وزیر اعلیٰ پنجاب مریم نواز کی جانب سے طلباء میں الیکٹرک بائیکس کی تقسیم کا آغاز کر دیا گیا ہے۔ الیکٹرک بائیک اسکیم میں، 2000 الیکٹرک موٹر سائیکلیں اہل طلباء اور طالبات کو دستیاب کرائی گئی ہیں جنہوں نے اسکیم کے لیے اپنی رجسٹریشن مکمل کر لی ہے۔ حکومت پاکستان نے ان طلباء کو ماہانہ بائیک فراہم کی ہے۔ اہل طلباء کی فہرست حکومت پاکستان نے فراہم کر دی ہے۔ اس فہرست میں طلباء کو آسان اقساط میں الیکٹرک موٹر بائیکس فراہم کی جائیں گی۔

    BISP 10500 Payments Now Start Receiving From ATMs

    اہلیت کا معیار

     حکومت پاکستان کی طرف سے اہلیت کے معیار کو تبدیل کر دیا گیا ہے کیونکہ بہت سے طلباء اہل ہونے کے باوجود اس سکیم میں شامل نہیں ہو پا رہے ہیں۔ چنانچہ وزیر اعلیٰ نے اہلیت کے معیار کو تبدیل کر کے اہلیت کی فہرست فراہم کی ہے۔ اس فہرست کے ذریعے جو طلبہ اپنا رجسٹریشن مکمل کریں گے، ان طلبہ کو حکومت کی طرف سے الیکٹرک بائیکس فراہم کی جائیں گی۔

    2000 الیکٹرک موٹر بائیکس

    حکومت پاکستان کی جانب سے الیکٹرک بائیک اسکیم کے لیے 2000 الیکٹرک موٹر سائیکلیں مختص کی گئی ہیں۔ جن طلباء کو حکومت کی جانب سے کوئی امداد نہیں مل رہی، وزیر اعلیٰ پنجاب مریم نواز صاحبہ نے ان طلباء کے لیے الیکٹرک بائیک سکیم شروع کر دی ہے۔ اس اسکیم کے تحت تمام طلباء کو آسان اقساط پر الیکٹرک موٹر بائیکس ملیں گی۔ یہ طلباء کو فراہم کیے جا رہے ہیں تاکہ طلباء بغیر کسی پریشانی کے اپنی تعلیم مکمل کر سکیں۔

    Re-registration Of BISP Disabled Persons Starts In July

    الیکٹرک بائیک اسکیم میں اہل طلباء کی فہرست

    وزیراعلیٰ پنجاب مریم نواز صاحبہ کی جانب سے اہلیت کے معیار میں تبدیلی کے بعد اہلیت کی فہرست فراہم کی گئی ہے۔ جن طلباء کا نام اس فہرست میں ہے انہیں رجسٹریشن مکمل کرنے کے بعد مفت آسان اقساط پر الیکٹرک بائک ملیں گی۔ وزیر اعلیٰ نے اعلان کیا ہے کہ امداد صرف ان لوگوں کو فراہم کی جائے جو امداد کے شدید مستحق ہیں۔ الیکٹرک بائیکس ٹیم الیکٹرک بائیکس میں یہ لوگ شامل ہوں گے۔

    اہل طلباء اپنے قریبی مرکز پر رجسٹر ہونے کے بعد الیکٹرک بائیک اسکیم کے لیے اہل ہوں گے۔ الیکٹرک بائیکس اسکیم میں اہل طلباء کی فہرست درج ذیل ہے۔

    غریب طبقے سے تعلق رکھتے ہیں۔

    سب سے زیادہ پسماندہ طلباء

    Achieving Payment On NADRA Registration In Ehsaas Kafalat

    جو ضروریات پوری نہیں کر سکتے

    جو مالی مشکلات کی وجہ سے سکول نہیں جاتے

    گھر کے اخراجات پورے نہ ہونے پر جن طلباء کو تعلیم نہیں دی جاتی

    غریب گھرانوں کے بچے

    وہ طلباء جو یونیورسٹیوں یا کالجوں میں زیر تعلیم ہیں اور وہ طلباء جو تعلیم حاصل کرنے کے قابل نہیں ہیں اگر ان کے اخراجات پورے نہ ہوں۔

    طلباء میں الیکٹرک بائیکس کی تقسیم باقاعدہ آغاز وزیراعلیٰ پنجاب مریم نواز کی جانب سے اس فہرست میں شامل طلبہ کو الیکٹرک بائیک اسکیم میں شامل کیا جائے گا۔

    BISP 10500 Payments Now Start Receiving From ATMs

    طلباء فہرست میں اپنا نام کیسے چیک کر سکتے ہیں؟

    جو طلباء اہلیت کی فہرست میں اپنا نام چیک کرنا چاہتے ہیں وہ اپنے سمارٹ فل کے ذریعے الیکٹرک موٹر سائیکل کی ویب سائٹ پر جائیں۔ اس ویب سائٹ میں اہلیت کا بٹن تلاش کریں۔ اس پر کلک کرنے سے آپ کو اہلیت کی فہرست مل جائے گی، آپ اس فہرست کے ذریعے اپنی اہلیت کی جانچ کریں گے۔