Tue. Jul 23rd, 2024
    انٹرن شپ پروگرام کے لیے 759 ملین روپے کی رقم مختص کی گئی ہے

    انٹرن شپ پروگرام کے لیے 759 ملین مختص

    انٹرن شپ پروگرام کے لیے 759 ملین مختص کیے گئے ہیں ۔ گریجویٹس انٹرنشپ پروگرام کے لیے حکومت کی جانب سے بہترین سہولیات فراہم کی گئی ہیں ۔ جو افراد اس پروگرام کے لیے اپلائی کریں گے،  ان کو بہترین سہولیات یہ فراہمی کے ساتھ پروگرام میں رجسٹر کیا جائے گا ۔ انٹرنشپ پروگرام میں مستحقین اپنی رجسٹریشن مکمل کرنے پر ماہانہ تنخواہ حاصل کریں گے ۔ 60 ہزار کی ماہانہ تنخواہ کے ذریعے یہ اپنی ضروریات کو پورا کر سکیں گے ۔ 

    انڈر گریجویٹ انٹرنشپ پروگرام کے لیے حکومت کی جانب سے درخواست کرنے کا طریقہ کار بھی بتایا گیا ہے ۔ جو افراد پروگرام میں ابھی تک رجسٹر نہیں تو یہ اپنی رجسٹریشن کو یقینی بنائیں ۔ انٹرنشپ پروگرام کے لیے 759 ملین کی رقم مختص کی گئی ہے ۔ حکومت کی جانب سے یہ ایک ایسا پروگرام ہے،  جو مستحقین کو امداد اور بہترین سہولیات فراہم کرنے کے لیے شروع ہوا ہے ۔ گریجویٹ انٹرنشپ پروگرام میں اپلائی کرنے پر جیسے ہی رجسٹریشن کا عمل مکمل ہوگا ، مستحقین کو ماہانہ 60 ہزار کی تنخواہ دی جائے گی۔

    What is the Process for Registration in Ehsaas Tahafuz Program? 

    گریجویٹ انٹرنشپ پروگرام کے لیے اہلیت کا معیار

    انٹرن شپ پروگرام کے لیے 759 ملین روپے مختص کیے گئے ہیں۔ پروگرام میں شامل ہونے کے لیے حکومت کی طرف سے اہلیت کا ایک مخصوص معیار مقرر کیا گیا ہے۔ وہ افراد جو پروگرام کے فوائد سے فائدہ اٹھانا چاہتے ہیں وہ پروگرام کے مقرر کردہ معیار کو پورا کریں گے۔

    1. انہیں اہلیت کے معیار پر پورا اترتے ہوئے پروگرام میں رجسٹر کیا جائے گا۔
    2. حکومت کی تعلیمی قابلیت امیدوار کا بی ایس سی آنرز ایگریکلچر ہونا ضروری ہے۔
    3. طلباء 25 سال کی عمر تک پروگرام کے لیے درخواست دے سکتے ہیں۔
    4. ڈومیسائل پنجاب کا ہونا چاہیے۔
    5. حکومت کی طرف سے معیارات طے کرنے کا مقصد ڈیلیور کرنا ہے۔ حکومت نے وزیراعلیٰ پنجاب ایگریکلچر گریجویٹ انٹرسٹ پروگرام کے لیے اہل امیدواروں کا اعلان کیا ہے جو اہلیت کے معیار پر پورا اترتے ہیں۔

    8171 Code Introduce by Ehsaas to Check Eligibility 2024

    انٹرن شپ پروگرام کے لیے 759 ملین روپے کی رقم مختص کی گئی ہے

    زرعی گریجویٹس کو ماہانہ تنخواہ کی فراہمی

    بہت سے لوگ انٹرنشپ پروگرام میں درخواست دینے کے بعد پریشان ہوتے ہیں۔ حکومت کی طرف سے اب انہیں بہترین ریلیف دیا جائے گا۔ ان لوگوں کو رجسٹریشن کا عمل مکمل کرنے کے بعد 60 ہزار ماہانہ تنخواہ ملے گی۔ ان لوگوں کے لیے جو ابھی تک پروگرام میں رجسٹرڈ نہیں ہیں، اپنے رجسٹریشن کے لیے اپنے قریبی ڈائریکٹر آف ایکسٹینشن آفس سے رابطہ کریں اور اپنی رجسٹریشن مکمل کریں۔ انٹرن شپ پروگرام کے لیے 759 ملین مختص کیے گئے ہیں ۔ گریجویٹس انٹرنشپ پروگرام کے لیے حکومت کی جانب سے بہترین سہولیات فراہم کی گئی ہیں ۔

    وزیراعلیٰ پنجاب ایگریکلچر گریجویٹ انٹرن شپ پروگرام کے لیے ایک ہزار زرعی بھرتی کیے گئے ہیں۔ پروگرام میں اپلائی کرنے کے لیے آپ اپنے سمارٹ فون کے ساتھ یا دفتر میں دستاویزات کی کاپیوں کے ساتھ رجسٹر کریں گے۔ جنہوں نے ابھی تک رجسٹریشن نہیں کرائی وہ ابھی اپلائی کریں اور 60 ہزار ماہانہ تنخواہ حاصل کریں۔

    Launch Of BISP And NADRA Mobile Registration Van For Disabled

    انڈرگریجویٹ انٹرنشپ پروگرام کے لیے درخواست کیسے دی جائے

    حکومت پاکستان کی جانب سے ایک ہزار زرعی گریجویٹس کو انٹرن شپ پروگرام کے لیے بھرتی کیا گیا ہے۔ حکومت پاکستان کی جانب سے وزیر اعلیٰ پنجاب زر گریجویٹ انٹرن پروگرام کے لیے 759 روپے کی خطیر رقم مختص کی گئی ہے۔ زرعی گریجویٹس کو رجسٹریشن مکمل ہونے پر 60,000 ماہانہ تنخواہ دی جائے گی۔ ایگریکلچر گریجویٹ انٹرن شپ پروگرام کے لیے اپنے کاغذات کی کاپیاں مکمل کرنے کے بعد، وہ ڈپٹی ڈائریکٹر زراعت توسیع کے دفتر یا گھر بیٹھے آن لائن رجسٹریشن کروا سکتے ہیں۔

    حکومت کی طرف سے رجسٹریشن کے لیے ایک سادہ طریقہ کار کا ذکر کیا گیا ہے۔ فائدہ اٹھانے والے اپنے دستاویزات کی تمام کاپیاں مکمل کرنے کے بعد جلد از جلد رجسٹریشن فارم بھریں گے۔ دستاویزات کی کاپیاں جمع کرانے کے بعد، نمائندہ تصدیقی عمل کو مکمل کرے گا اور آپ کو گریجویٹ انٹرنشپ پروگرام  کے لیے رجسٹر کرائے گا۔ رجسٹریشن کے عمل کی تکمیل پر اہلیت کے معیار پر پورا اترنے والوں کو ماہانہ 60,000 ادا کیے جائیں گے۔

    .