Tue. Jul 23rd, 2024
    روشن گھرانہ اسکیم میں نااہل افراد کو رجسٹر کریں۔

    روشن گھرانہ اسکیم میں نااہل افراد

    روشن گھرانہ اسکیم میں نااہل افراد کو رجسٹر کریں۔ جن لوگوں کو پچھلے امدادی پروگراموں میں نااہل قرار دیا گیا تھا، انہیں اب حکومت کی جانب سے سولر پینل فراہم کیے جائیں گے۔ ان لوگوں کو روشن گھرانہ اسکیم کے تحت اہل قرار دیتے ہوئے انہیں سولر پینل فراہم کرنے کا اعلان کیا گیا ہے۔

    پنجاب بھر میں بہت سے ایسے غریب طبقے ہیں جو اہل ہونے کے باوجود امداد حاصل نہیں کر پاتے۔ وزیراعلیٰ مریم نواز کی جانب سے اب ان مستحقین کو روشن گھرانہ اسکیم میں ان کی معلومات کو اپ ڈیٹ کرنے کے بعد اہل قرار دیا گیا ہے۔

    تمام نااہل افراد اپنی معلومات کو اپ ڈیٹ کرنے پر رجسٹریشن مکمل ہونے کے بعد مفت سولر پینل حاصل کریں گے۔ جو غریب طبقہ 100 واٹ سے کم بجلی استعمال کرتا ہے، وزیر اعلیٰ نے ان غریب طبقات کو مفت سولر پینل سکیم میں رجسٹر کرنے کا اعلان کیا ہے۔ روشن گھرانہ اسکیم کا مقصد یوٹیلیٹی بلوں کو زیادہ سے زیادہ کرنا اور مہنگائی کو کم کرنا ہے۔

    Special Bonus In Addition-To Payment In BISP Nashonuma

    روشن گھرانہ اسکیم کے لیے ابھی اہل ہیں۔

    وزیر اعلیٰ پنجاب مریم نواز صاحبہ کی جانب سے نااہل افراد کو اب پروگرام میں اہل ہونے کا طریقہ کار بتا دیا گیا ہے۔ یہ نااہل افراد قریبی مرکز سے اپنی تمام سابقہ ​​معلومات کو اپ ڈیٹ کرنے کے بعد اہل ہو جائیں گے۔ وہ لوگ جو پچھلے پروگراموں میں نااہل ہیں یا اہل ہونے کے باوجود نااہل قرار دیے گئے ہیں۔

    اب تازہ ترین معلومات کے ساتھ اندراج کے بعد انہیں روشنکرانہ اسکیم کے لیے اہل قرار دیا جائے گا۔ اگر آپ بھی پروگرام کے لیے نااہل ہیں اور سولر پینل حاصل کرنے سے قاصر ہیں، تو دیے گئے طریقہ کار پر عمل کرتے ہوئے ابھی روشن کرانا اسکیم کے لیے اہل بنیں۔

    Does BISP Claim To Provide Funds Without Registration

    لائٹننگ اسکیم کے لیے اہلیت کا معیار مقرر کیا گیا ہے۔

    روشن گھرانہ اسکیم کے لیے حکومت پاکستان کی جانب سے اہلیت کا ایک مخصوص معیار مقرر کیا گیا ہے۔ جو لوگ مقررہ معیار پر پورا اترتے ہیں وہ رجسٹریشن مکمل کریں گے۔ حکومت پاکستان کی جانب سے روشن کرنا اسکیم میں ان اہل افراد کو مفت سولر پینل فراہم کیے جائیں گے۔ مہنگائی اور دلوں کی قیمتوں میں اضافے کے باعث حکومت پاکستان نے روشن گھرانے سکیم کا آغاز کر دیا ہے۔

    وہ لوگ جن کا تعلق غریب طبقے سے ہے اور وہ بجلی مہنگی ہونے کی وجہ سے بجلی استعمال کرنے سے قاصر ہیں، اب وہ سولر پینل سے اپنی ضروریات پوری کریں گے۔ یہ سولر پینل 100 واٹ سے کم بجلی استعمال کرنے والے غریب طبقات میں تقسیم کیے جائیں گے۔ وزیراعلیٰ مریم نواز کی جانب سے مفت سولر پینل فراہم کرنے کا مقصد غریب اور مستحق افراد کی مدد کرنا ہے۔

    روشن گھرانہ اسکیم کے لیے اہلیت کا معیار درج ذیل مقرر کیا گیا ہے، خاص طور پر جو لوگ اس مخصوص معیار پر پورا اترتے ہیں وہ روشن کے لیے اہل ہوں گے۔

    وہ لوگ جو 100 واٹ سے کم بجلی استعمال کرتے ہیں۔

    غریب طبقے سے تعلق رکھتے ہیں۔

    کم بجلی استعمال کرتا ہے۔

    بڑھتے ہوئے بلوں سے پریشان

    جو لوگ بجلی استعمال کرنے کے قابل نہیں ہیں۔

    مہنگائی اور غربت کی وجہ سے ایک وقت کا کھانا نہیں ملتا

    ضروری اشیاء نہ ملنے پر وہ بجلی کی پہنچ سے باہر ہیں۔

    Special Assistance In BISP Kafalat Program For Widows

    روشن گھرانہ اسکیم کی رجسٹریشن شروع

    وزیراعلیٰ پنجاب مریم نواز کی جانب سے روشن گھرانہ سکیم کی رجسٹریشن کا آغاز کر دیا گیا ہے۔ وہ لوگ جو روشن گھرانہ اسکیم میں شامل نہیں ہو پا رہے ہیں، اپنے دستاویزات کے ساتھ قریبی مرکز سے رجسٹریشن فارم بھریں۔

    اس رجسٹریشن فارم میں روشن گھرانہ اسکیم سے متعلق تمام معلومات درج کرنے کے بعد جمع کروائیں اور اسکیم میں شامل ہوں۔ رسید حاصل کرنے کے بعد، آپ سولر پینل حاصل کرنے کے لیے اپنے قریبی نادرا یا روشن کا سکیم سنٹر پر جا سکیں گے۔ یہ سولر پینل رجسٹریشن مکمل کرنے والوں کو فراہم کیے جائیں گے۔ وزیراعلیٰ مریم نواز صاحبہ کا سخت معیارات طے کرنے کا مقصد صرف مستحق افراد کو اسکیم میں شامل کرنا ہے۔