Tue. Jul 23rd, 2024
    اہل خواتین شناختی کارڈ کے بغیر نشونما پروگرام کیادائیگی حاصل کریں

    شناختی کارڈ کے بغیر نشونما پروگرام کی ادائیگی

    شناختی کارڈ کے بغیر نشونما پروگرام کی ادائیگی ملیں گی۔ آئی ڈی کارڈ کے بغیر نشونما کی ادائیگیاں حاصل کرنے کے لیے خواتین کا پروگرام میں رجسٹر ہونا ضروری ہے۔ خواتین پروگرام میں رجسٹریشن مکمل کرنے کے بعد اہل ہوں گی۔ یوپی پروگرام کے لیے متحرک رجسٹریشن شروع کر دی گئی ہے۔ وہ خواتین جو ابھی تک اس پروگرام میں رجسٹرڈ نہیں ہوئی ہیں، وہ اپنے قریبی نادرا سنٹر سے متحرک رجسٹریشن پر ترقیاتی پروگرام میں ادائیگی وصول کریں گی۔

    ‘پروگرام کے لیے حکومت پاکستان نے لڑکے کی پیدائش پر 2000 اور لڑکی کی پیدائش پر 2500 ادا کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔ اہل خواتین کو یہ ادائیگی تین ماہ کے بعد ملے گی۔

    حکومت نے ترقیاتی پروگرام کے لیے اپنی رجسٹریشن مکمل کرنے والی خواتین کو ہر تین ماہ بعد ادائیگی کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔ اہل خواتین کو ان کے شناختی کارڈ نمبر کی تصدیق پر ان کے قریبی کیمپ کی طرف سے ادائیگی موصول ہوگی۔ لیکن اگر ان کے پاس شناختی کارڈ نمبر نہیں ہے تو بھی انہیں ادائیگی کی جائے گی۔

    خواتین کا شناختی کارڈ نہ ہونے کی وجہ سے وہ ادائیگی سے محروم ہیں اس لیے اب پروگرام میں ان کے فنگر پرنٹس کی تصدیق کے بعد انہیں پروگرام کی ادائیگی فراہم کی جائے گی۔ بی آئی ایس پی ڈویلپمنٹ پروگرام کے تحت اہل خواتین کو اب آسانی سے ادائیگی مل جائے گی۔

    Job Opportunity In Climate Leadership Development Internship

    ناشونوما پروگرام میں فائدہ اٹھانے والی خواتین

    بی آئی ایس پی کے ترقیاتی پروگرام کے لیے مستحق خواتین کو مدد فراہم کی جائے گی۔ حکومت پاکستان نے پروگرام کے لیے اہلیت کا معیار مقرر کر دیا ہے، اس معیار پر پورا اترنے والوں کو پروگرام میں رجسٹر کیا جائے گا۔ بی آئی ایس پی کے ترقیاتی پروگرام کی خواتین کو اہل قرار دیا گیا ہے۔

    جن کی ماہانہ آمدنی بہت کم ہے۔

    جو لوگ غریبوں سے تعلق رکھتے ہیں۔

    اور اس کے علاج کی وجہ سے وہ اپنی ضروریات پوری کرنے کے قابل نہیں ہے۔

    اہل خواتین شناختی کارڈ کے بغیر نشونما پروگرام کیادائیگی حاصل کریں

    Distribution Of PM Laptop & iPad Scheme Phase 4 Has Started

    پروگرام کے لیے ڈائنامک رجسٹریشن نادرا

    ترقیاتی پروگرام میں مستفید ہونے والی خواتین کو رجسٹریشن پر سہ ماہی ادائیگی ملے گی۔ پروگرام کے لیے متحرک رجسٹریشن نادرا کے ذریعے کی جا رہی ہے۔ جو خواتین آن لائن رجسٹریشن نہیں کروا سکتیں، اب حکومت نے نادرا کے ذریعے ان کی رجسٹریشن کرانے کا اعلان کیا ہے۔ مکمل ہونے پر خواتین کو پروگرام میں رجسٹر کیا جائے گا۔

    نشوانما پروگرام میں متحرک رجسٹریشن کے لیے خواتین کو چاہیے کہ وہ اپنے تمام دستاویزات مکمل کریں اور اپنے قریبی BISP نشوانما سنٹر پر جائیں۔ خواتین نادرا کی جانب سے جاری کردہ اپنا شناختی کارڈ، بچوں کے لیے ویکسینیشن کارڈ، بے فارم اور دیگر دستاویزات کے ساتھ اپنے قریبی رجسٹریشن سینٹر جائیں گی۔ نمائندہ آپ کو ایک رجسٹریشن فارم جاری کرے گا، اس رجسٹریشن میں آپ کو اپنی تمام درست معلومات درج کرنی ہوں گی۔

    اس فارم کو واپس جمع کرانے کے بعد، خواتین ترقیاتی پروگرام کی ادائیگیوں کے لیے اہل ہو جائیں گی۔

    Ehsaas Kafalat Program For Special Persons Registration Strat

    تصدیق شدہ ضروری دستاویزات

    بی آئی ایس پی ڈویلپمنٹ اپ پروگرام میں درکار دستاویزات کی تصدیق پر خواتین کو پروگرام میں رجسٹر کیا جائے گا۔ خواتین کو ان کے تمام تصدیق شدہ دستاویزات کے ساتھ حکومت نے رجسٹریشن کے لیے درج ذیل دستاویزات کی وضاحت کی ہے جو رجسٹریشن کے دوران بہت اہم سمجھی جاتی ہیں:

     بچوں کا بے فارم نادرا کی جانب سے جاری کیا گیا۔

    امیونائزیشن کارڈ

    خواتین کا شناختی کارڈ

    بجلی کا بل

     اور دیگر ضروری دستاویزات کے ساتھ رجسٹریشن کے لیے جائیں گے۔

    Distribution Of Quarterly Installments Of BISP Phase 2 Has Started