Tue. Jul 23rd, 2024
    100 یونٹس تک بجلی استعمال کرنے والوں کے لیے مفت سولر پینل پروگرام

    مفت سولر پینل پروگرام

    سو یونٹ تک بجلی استعمال کرنے والوں کے لیے مفت سولر پینل پروگرام شروع کیا گیا ہے۔ مفت سولر پینل پروگرام میں مستحقین کو مفت سولر پینل فراہم کیے جائیں گے۔ وہ لوگ جو اپنی ضروریات پوری نہیں کر پا رہے اور بجلی کی پہنچ سے دور ہیں، ان غریب طبقات کو وزیر اعلیٰ مریم نواز کی جانب سے سولر پینل پروگرام میں مفت سولر پینل فراہم کیے جائیں گے۔ حکومت نے ان لوگوں کو مفت سولر پینل فراہم کرنے کا اعلان کیا ہے جو اپنی اشیائے ضروریہ خریدنے سے قاصر ہیں اور مہنگائی اور بجلی کے استعمال کی وجہ سے بلوں میں اضافے کی وجہ سے

    حکومت پاکستان کی طرف سے مفت سولر پینلز پروگرام کے لیے اہل معیار مقرر کیے گئے ہیں۔ اس معیار پر پورا اترنے والوں کو رجسٹریشن پر مفت سولر پینلز پر مہر لگائی جائے گی۔ یہ اہلیت کی تصدیق کا آسان عمل فراہم کرتا ہے۔ اس طرح اہل افراد جلد مفت سولر پینل حاصل کر سکیں گے۔

    Re-registration Of BISP Disabled Persons Starts In July

    سولر پینل پروگرام کے لیے اہلیت کی تصدیق کا عمل

    سولر پینل اسکیم کے لیے اہلیت کی تصدیق کا عمل شروع ہو گیا ہے۔ پروگرام میں اپنی اہلیت کی جانچ کرنے والے افراد کو پروگرام کے سولر پینل پروگرام میں شامل کیا جائے گا۔ اہلیت کی تصدیق پر غریب طبقے سے تعلق رکھنے والے افراد کو مفت سولر پینل فراہم کیے جائیں گے۔ حکومت پاکستان نے 100 واٹ سے کم بجلی استعمال کرنے والے افراد کو سولر پینل پروگرام میں شامل کرنے کا اعلان کیا ہے۔

    اس پروگرام کے لیے اہلیت کی تصدیق کے بعد رجسٹریشن میں مدد دستیاب ہوگی۔ اہلیت کی تصدیق کے لیے سولر پینل سکیم کا ہیلپ لائن نمبر فراہم کیا گیا ہے۔ مفت سولر پینل پروگرام سے مستفید ہونے والے اس ہیلپ لائن پر شناختی کارڈ نمبر درج کرکے ادائیگی حاصل کریں گے۔

    BISP 10500 Payments Now Start Receiving From ATMs

    مفت سولر پینلز کے لیے رجسٹریشن مکمل کریں۔

    سولر پینل پروگرام کے لیے حکومت پاکستان نے نادرا کی مکمل رجسٹریشن پر مدد فراہم کرنے کا اعلان کیا ہے۔ جو لوگ سولر پینل پروگرام سے فائدہ اٹھانا چاہتے ہیں ان کے لیے ایک خصوصی رجسٹریشن کا عمل شروع کیا گیا ہے۔ اس رجسٹریشن کے عمل کے مکمل ہونے کے بعد استفادہ کنندگان کو سولر پینل اسکیم میں شامل کیا جائے گا۔ سولر پینلز پروگرام میں رجسٹریشن کروانے کے لیے اپنے کاغذات کے ساتھ بجلی کے بل، گیس کے بل، ماہانہ اخراجات اور آمدنی کی تفصیلات کے ساتھ قریبی مرکز سے رجسٹریشن فارم پُر کریں۔

    سولر پینل اسکیم میں بلوں سے متعلق تمام معلومات درج کرے گا۔ 100 واٹ سے کم بجلی استعمال کرنے والے لوگ اس اسکیم میں شامل ہو سکیں گے۔ نمائندہ آپ کو رجسٹریشن جاری کرے گا، فارم جمع کرنے کے بعد آپ کو ایس ایم ایس کے ذریعے رجسٹریشن کے بارے میں مطلع کیا جائے گا۔ آپ اپنے قریبی مرکز سے مفت سولر پینل حاصل کر سکیں گے۔

    Achieving Payment On NADRA Registration In Ehsaas Kafalat

    سولر پینل پروگرام کے لیے اہلیت کا معیار

    پاکستان کی طرف سے سولر پینل پروگرام کے لیے اہلیت کا معیار مقرر کیا گیا ہے۔ جو لوگ اس معیار پر پورا اترتے ہیں وہ سولر پینل اسکیم کے اہل ہوں گے۔ حکومت پاکستان کی طرف سے اہلیت کے معیارات درج ذیل ہیں۔

    • سو واٹ سے کم بجلی استعمال کرنا
    • لوگ بجلی کی پہنچ سے دور ہیں۔
    • سب سے زیادہ کمزور لوگ
    • جن کی ماہانہ آمدنی ان کی ضروریات کو پورا کرنے کے لیے ناکافی ہے۔
    • جو لوگ مشکلات کے ساتھ زندگی گزار رہے ہیں۔
    • مہنگائی اور غربت کے مارے عوام