Tue. Jul 23rd, 2024
    بی آئی ایس پی سینٹر سے کفالت پروگرام کی ادائیگی حاصل کریں۔

    کفالت پروگرام کی ادائیگی حاصل کریں

    بی آئی ایس پی سینٹر سے کفالت پروگرام کی ادائیگی حاصل کریں۔ حکومت پاکستان کی جانب سے اپ بی آئی ایس پی سینٹرز قائم کیے گئے ہیں، بی آئی ایس پی سینٹر سے تمام لوگ بغیر کسی کٹوتی کے مکمل ادائیگی حاصل کر سکیں گے۔ کفالت پروگرام کی ادائیگیاں وصول کرتے وقت بہت سے لوگوں کو ان کی ادائیگیوں سے کاٹ لیا جاتا ہے۔ حکومت نے ہر ضلع میں بی آئی ایس پی مراکز قائم کیے ہیں۔ جو افراد ان مراکز کے ذریعے پروگرام کی ادائیگیاں وصول کرنے جاتے کفالت پروگرام کی ادائیگی حاصل کریں۔ ہیں وہ تمام افراد سے بغیر کسی کٹوتی کے پروگرام کی ادائیگیاں وصول کر سکیں گے۔

    کفالت پروگرام کی رجسٹریشن کا مقصد مستحق اور غریب طبقات کو فوری مالی امداد فراہم کرنا ہے۔ پاکستان کے ہر ضلع میں BISP مراکز قائم کیے گئے ہیں۔ وہ افراد جن کی ادائیگیوں میں کٹوتی کی جاتی ہے وہ لوگ ہیں جو BIS Peh سنٹر سے ادائیگی کی وصولی پر بغیر کسی کٹوتی کے ادائیگی حاصل کریں گے۔ تمام افراد اب اسپانسرشپ پروگرام کی ادائیگی BISP سینٹر سے وصول کریں گے۔ جن لوگوں کو مرکز جانے میں پریشانی کا سامنا ہے وہ اب اپنے قریبی بینک سے پروگرام کی ادائیگی حاصل کر سکیں گے۔

    The Government Introduced the Himmat Card and Nigehban Card

    BISP سنٹر سے ادائیگی کیسے حاصل کی جائے۔

    اسپانسرشپ پروگرام کے لیے، حکومت پاکستان کے پاس رجسٹریشن کا ایک آسان طریقہ ہے، جو لوگ پروگرام میں اپنی رجسٹریشن مکمل کرتے ہیں۔ انہیں 10500 روپے کی سہ ماہی BISP سپانسرشپ کی ادائیگی فراہم کی جاتی ہے۔ بہت سے لوگ رجسٹریشن کے بعد ادائیگیوں کے بارے میں فکر مند ہیں، اس لیے اب وہ یہ ادائیگیاں بی آئی ایس پی سینٹر یا ضلع کے چھ بڑے بینکوں سے حاصل کر سکیں گے۔ حکومت پاکستان نے اسپانسر شپ پروگرام کے لیے تمام اضلاع میں ISP سینٹرز بھی قائم کیے ہیں۔ بی آئی ایس پی سینٹر سے شناختی کارڈ اور فنگر پرنٹ کی تصدیق کے بعد ادائیگی کی جائے گی۔

    بی آئی ایس پی سینٹر سے کفالت پروگرام کی ادائیگی حاصل کریں۔

    Field Hospital and Clinic on Wheels Project for Emergency Health

    چھ بڑے بینکوں سے 10500 ادائیگی

    اگر آپ اپنے اسپانسرشپ پروگرام کی ادائیگی حاصل کرنے کے لیے BISP سینٹر سے رابطہ کرتے ہیں اور آپ کو مکمل ادائیگی نہیں ملتی ہے۔ لہذا آپ اپنے ضلع کے قریبی بینک سے بھی ادائیگی حاصل کر سکتے ہیں۔ حکومت نے بی آئی ایس پی مراکز کے ساتھ ساتھ بینک بھی قائم کیے ہیں۔ تمام افراد اب بغیر کسی کٹوتی کے پروگرام امدادی ادائیگیاں حاصل کر سکیں گے۔

    چھ بڑے بینکوں سے فائدہ اٹھانے والوں کو 10,500 دستیاب ہوں گے۔ حکومت پاکستان نے ہر ضلع میں BISP مراکز کے ساتھ بینک بھی قائم کیے ہیں۔ آپ کے شناختی کارڈ نمبر اور فنگر پرنٹس کی مکمل تصدیق کے بعد، بینک کا نمائندہ آپ کو 10500 کی مکمل امداد کی ادائیگی فراہم کرے گا۔

    BISP Has Launched a Portal for Registration of Ineligible Persons

    کفالت کی اگلی ادائیگی کیسے چیک کریں

    اگر آپ کو زعفران پروگرام کی ادائیگی مل گئی ہے، لیکن غربت اور مہنگائی کی وجہ سے آپ کی ضروریات پوری نہیں ہو رہی ہیں۔ لہذا آپ اسپانسرشپ پروگرام کی ادائیگی کی معلومات جان سکتے ہیں۔ حکومت پاکستان کی جانب سے 8171 میں پورٹل کو اپ ڈیٹ کرنے کا مقصد لوگوں کو بی آئی ایس پی کی تازہ ترین معلومات فراہم کرنا ہے۔

    اپ ڈیٹ کردہ ویب پورٹل سے تمام لوگ اسپانسرشپ پروگرام کی اگلی ادائیگی کے بارے میں بھی معلومات جان سکتے ہیں۔ سمارٹ فون کے ذریعے بی آئی ایس پی کی ویب سائٹ پر فراہم کردہ پورٹل پر اپنا شناختی کارڈ نمبر چیک کریں۔ آپ کو آئندہ ادائیگی کی تاریخ اور اسپانسرشپ پروگرام کے بارے میں دیگر تمام معلومات فراہم کی جائیں گی۔